• Home
  • Prezentacje
  • Projekty
  • Youngtimer
  • Warsztat
Wyszukiwanie
  • Car Audio
  • Felieton
  • Detailing
  • Używane
  • Motorsport
  • Napęd 4×4
  • Eventy
  • Archiwum
  • Polityka Prywatności
  • Kontakt
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Zapomniałeś hasła? sprowadź pomoc
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Hasło zostanie wysłane e-mailem.

SELECTED | Portal Motoryzacyjny

  • Home
  • Prezentacje
  • Projekty
  • Youngtimer
  • Warsztat

Czy skrócenie paska rozrządu przy montażu jest możliwe?

Jakie czujniki wpływają na pracę rozrządu?

Czy zmienne fazy wpływają na zużycie oleju?

Czy warto stosować dodatki zmniejszające tarcie w układzie rozrządu?

Jakie są oznaki braku smarowania układu rozrządu?

Czy zły olej wpływa na pracę zmiennych faz?

Jak działa sterowanie fazami w silnikach VVT-i i VTEC?

Czy wymiana rozrządu może wpłynąć na spalanie?

Co powoduje wycie paska rozrządu przy przyspieszaniu?

Czy rozrząd można ustawić tylko „na znaki”?

Jakie są oznaki błędnego montażu paska rozrządu?

Czy problemy z kołami faz mogą powodować szarpanie silnika?

Czy czujnik położenia wału może błędnie wskazywać awarię rozrządu?

Jakie są dźwięki przeskoczonego paska przy obciążeniu?

1...549550551...1 136Strona 550 z 1 136
SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ YOUTUBE

  • Car Audio
  • Felieton
  • Detailing
  • Używane
  • Motorsport
  • Napęd 4×4
  • Eventy
  • Archiwum
  • Polityka Prywatności
  • Kontakt
© SELECTED 2014-2025