• Home
  • Prezentacje
  • Projekty
  • Youngtimer
  • Warsztat
Wyszukiwanie
  • Polityka Prywatności
  • Detailing
  • Felieton
  • Motorsport
  • Archiwum
  • Eventy
  • Car Audio
  • Używane
  • Kontakt
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Zapomniałeś hasła? sprowadź pomoc
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Hasło zostanie wysłane e-mailem.

SELECTED | Portal Motoryzacyjny

  • Home
  • Prezentacje
  • Projekty
  • Youngtimer
  • Warsztat

Czy jazda z brakiem ciśnienia oleju przez kilkaset metrów uszkodzi silnik?

Jak wygląda nagar w silniku długo jeżdżonym na zbyt rzadkim oleju?

Co robić, gdy kontrolka oleju zapala się po każdym postoju?

Czy olej może trafiać do wydechu bez dymienia?

Jakie są oznaki nieodpowiedniego doboru lepkości oleju?

Co powoduje wycieki oleju po wymianie turbo?

Czy trzeba wymieniać uszczelki pod pokrywą wałka rozrządu przy każdym wycieku?

Jak przygotować silnik do płukania układu smarowania?

Czy zwiększony luz zaworowy może być efektem słabego smarowania?

Jak sprawdzić pracę pompy oleju w warunkach domowych?

Co oznacza czarna maź na końcu bagnetu?

Jakie są skutki jazdy z niedokręconym filtrem oleju?

Czy korek magnetyczny naprawdę zbiera opiłki metalu?

Jakie są objawy zapchanego filtra oleju w silniku benzynowym?

1...122123124...1 011Strona 123 z 1 011
SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ YOUTUBE

  • Polityka Prywatności
  • Detailing
  • Felieton
  • Motorsport
  • Archiwum
  • Eventy
  • Car Audio
  • Używane
  • Kontakt
© SELECTED 2014-2025