Kacper jest właścicielem BMW M3 E92 Competition w specyfikacji Individual z 2013 roku – ostatniego wypustu tej generacji. To wyjątkowy egzemplarz, który przeszedł starannie zaplanowane modyfikacje. Od lat marzył o tym modelu, a wpływ na jego wybór miała amerykańska scena motoryzacyjna. Decyzja o zakupie była poprzedzona wcześniejszym doświadczeniem – jego pierwsze M3 E92, wersja przedliftowa sprowadzona z USA, zostało sprzedane ze względu na wysokie koszty utrzymania. Powrót do tego modelu w 2023 roku był przemyślany – tym razem Kacper postawił na egzemplarz w idealnym stanie.
Modyfikacje stylistyczne były kluczowe dla właściciela. Czerpał inspirację z amerykańskiej sceny tuningowej, gdzie dominował styl Stance. W Polsce większość właścicieli pozostawała przy fabrycznym wyglądzie, ale Kacper chciał czegoś więcej. Auto przeznaczone jest wyłącznie na eventy i specjalne okazje – rocznie pokonuje nie więcej niż 4000 km.
Pod względem mechanicznym M3 pozostało w pełni seryjne, napędzane legendarnym wolnossącym silnikiem S65B40 o mocy 420 KM. Jedyną modyfikacją jest customowy układ wydechowy, który podkreśla rasowy charakter auta. W planach jest montaż Big Brake Kit, który poprawi skuteczność hamowania.
Najwięcej zmian zaszło w wyglądzie. BMW zostało wyposażone w pakiet dokładek Schmiedmann Carbon, w tym progi, dyfuzor, lotkę i dokładki boczne zderzaka. Customowa dokładka przednia została wykonana specjalnie do tego egzemplarza. Przednie lampy to unikalny projekt Kacpra – inspirowany Bavgruppe Design, z ringami DTM LED, carbonową brewką i wnętrzem polakierowanym na czarny połysk.
Samochód porusza się na felgach BBS RS 2 714 z 1990 roku, które zostały odnowione i dopasowane do stylu auta. Przednie ranty mają szerokość 2.5”, tylne 3”. Opony Imperial 235/255 idealnie komponują się z naciągiem, nadając autu agresywny wygląd.
Po zakupie M3 przeszło pełne odświeżenie lakieru. Proces obejmował chemiczne usunięcie starego lakieru i nałożenie nowej warstwy w oryginalnym kolorze. Wnętrze pozostało fabryczne, jedynie srebrne listwy „rybia łuska” zastąpiono obszytymi skórą carbon + nappa. Cały bagażnik był szyty na nowo w czarny materiał.
M3 to auto do zadań specjalnych – nigdy nie jeździło w deszczu, a zimą nawet nie opuszcza garażu. Każda przejażdżka sprawia właścicielowi ogromną radość. Wolnossące V8, perfekcyjnie dobrane detale i unikalny wygląd sprawiają, że samochód zwraca na siebie uwagę, przyciągając spojrzenia na ulicy.
Plany na przyszłość obejmują montaż Big Brake Kit, fotele kubełkowe Recaro CS i możliwe przejście na zawieszenie Air Ride. Dla Kacpra budowa tego auta to ciągły proces, w którym dąży do perfekcji. Każdy element jest dokładnie przemyślany, montowany i testowany, co czyni jego M3 prawdziwym spełnionym marzeniem.