Problem z systemem eCall w Citroenie C4

Citroen poinformował o problemie z funkcjonowaniem autonomicznego modułu systemu eCall w modelu C cztery – również w wersji elektrycznej. Wada ta może objawiać się brakiem łączności z centralą alarmową w przypadku wypadku lub innego zdarzenia drogowego. Producent zdecydował się na rozwiązanie problemu za pomocą aktualizacji oprogramowania, która może zostać przeprowadzona metodą OTA – bez konieczności wizyty w serwisie. Właściciele pojazdów zostaną poinformowani o planowanym terminie wdrożenia poprawek, które przywrócą prawidłowe działanie funkcji alarmowej.

Redakcja portalu Selected.pl
Jesteśmy zespołem pasjonatów motoryzacji, dziennikarzy i specjalistów technicznych, którzy każdego dnia tworzą rzetelne, praktyczne i unikalne treści dla kierowców. Naszym celem jest dostarczanie sprawdzonych porad, analiz usterek i inspiracji tuningowych - od eksploatacji codziennych aut po historie wyjątkowych projektów. Wierzymy, że wiedza techniczna może być przekazywana przystępnie i ciekawie, a motoryzacja to coś więcej niż tylko środki transportu - to styl życia. Sprawdź kanały social media: