Przeguby napędowe do skrzyni automatycznej i manualnej mogą różnić się konstrukcją, wytrzymałością oraz sposobem przenoszenia obciążeń. W wielu modelach samochodów przeguby do automatu są zaprojektowane z myślą o większych momentach obrotowych i innych charakterystykach pracy – automaty często generują wyższy moment na koła przy niższych obrotach, co wymaga mocniejszych przegubów i innych materiałów. Przeguby do automatu mogą mieć inną liczbę zębów, średnicę, długość lub sposób mocowania, a także być wyposażone w dodatkowe uszczelnienia. W niektórych przypadkach różnice dotyczą także kompatybilności z systemami ABS lub czujnikami prędkości. W praktyce, przeguby do manuala bywają tańsze i prostsze w budowie, natomiast do automatu są droższe i bardziej wytrzymałe. Dobierając przegub, należy zawsze kierować się katalogiem producenta i numerem VIN, ponieważ zastosowanie niewłaściwego elementu może prowadzić do poważnych awarii układu napędowego.