Koszty montażu kompresora w profesjonalnym warsztacie uzależnione są od wielu czynników: typu i modelu kompresora, marki i modelu pojazdu, stanu wyjściowego silnika oraz stopnia modyfikacji koniecznych do integracji systemu doładowania. Typowy zakres cenowy obejmuje od 3500 do nawet 15000 zł i więcej – najwięcej zapłacimy za dedykowane zestawy tuningowe dla aut sportowych i unikalnych modeli. Sama robocizna to zwykle od 1000 do 4000 zł, przy czym kompleksowa usługa obejmuje także dobór i montaż nowego kolektora ssącego, przewodów, pasków, intercoolera, montaż/dopasowanie orurowania oraz często adaptację ECU. Dodatkowymi kosztami mogą być wymiana sprzęgła, skrócenie paska rozrządu czy dostosowanie układu smarowania. Przygotowanie i strojenie map silnika do współpracy z kompresorem to koszt kilku godzin pracy diagnosty komputerowego (nawet do 1000–2000 zł). Istnieje również wydatek na przegląd i ewentualną wymianę czujników ciśnienia, temperatury oraz sond lambda, które współpracują przy adaptacji nowego ciśnienia doładowania. Do całości doliczyć trzeba nowe opaski, uszczelki, płyny oraz testy hamowniane. Ostatecznie, koszty mogą znacząco się różnić w zależności od samochodu i stopnia personalizacji, ale profesjonalny warsztat zawsze powinien oszacować wycenę z uwzględnieniem całej logistyki oraz potencjalnych problemów eksploatacyjnych po montażu.