Systemy bezpieczeństwa Citroena korzystają, podobnie jak u innych producentów, z międzynarodowych standardów oznaczania błędów – najczęściej spotykane to B1000, B1010, B1020 (usterka połączenia napinacza pasa), B1024, B1030, B1050, B1004 (zwarcie/otwarte połączenie napinacza kierowcy lub pasażera), B1028 (przerwany obwód lub zwarcie do +12V), B102C (problem z rezystancją), B1040, B1044 (choroba układu SRS po kolizji) i wiele innych zależnie od generacji modelu i użytej elektroniki (np. B1112, B1001). Odczyt takich błędów możliwy jest wyłącznie po podłączeniu samochodu do dedykowanego interfejsu diagnostycznego (Lexia/Diagbox). Często błąd zawiera informację, czy dotyczy prawego, lewego, tylnego czy przedniego napinacza, oraz czy problem leży po stronie przerwanego przewodu, zwarcia lub nieprawidłowej rezystancji. W praktyce każdy błąd napinacza należy traktować poważnie i nie usuwać go „na siłę” bez wymiany wadliwego komponentu. Po każdej naprawie przeprowadza się kasowanie błędów i test systemu – ignorowanie usterek grozi nieprawidłowym działaniem pasów podczas kolizji.