Najmocniejsza z „cywilnych” wersji – MiTo 1.4 TB 16V 155KM – to auto z wyraźnie sportowym pazurem, które wyróżnia się lekkością prowadzenia, znakomitą dynamiką i emocjami, jakie daje jazda kompaktowym coupe o mocy 155 KM. Do setki przyspiesza w około 8 sekund, a przy wysokich obrotach generuje rasowe brzmienie typowe dla włoskich hot-hatchy. Turbo daje szeroki zakres momentu obrotowego, co przekłada się na bardzo dobrą elastyczność w mieście i na trasie. Zaletą są też ostro zestrojone zawieszenie oraz system DNA pozwalający przełączać tryby jazdy – od komfortowego po dynamiczny, z ostrą reakcją na gaz i twardszą pracą układu kierowniczego. Wyposażenie (w zależności od wersji) może być bardzo bogate, z nawigacją, sportowymi fotelami i zaawansowanymi multimediami. Wady wersji 155KM związane są głównie z wysokim wysileniem silnika: wymagane są krótkie interwały wymian oleju, regularna wymiana rozrządu, pilnowanie stanu świec i regularna diagnostyka turbosprężarki. Po większych przebiegach mogą pojawić się wycieki oleju, zużycie cewek i świec zapłonowych, awarie zaworu recyrkulacji spalin (EGR) i uszczelki pod głowicą. Instalacja LPG nie jest zalecana ze względu na temperatury pracy głowicy. Koszty części zamiennych i serwisu bywają wyższe niż w słabszych wersjach, ale odpowiednia obsługa to gwarancja satysfakcji i niezawodności. Model docenią osoby, które nie szukają kompromisów – MiTo 1.4 TB 155KM to dynamiczny, stylowy i wyrazisty mieszczuch dla entuzjastów motoryzacji.