Audi A1 GB 25 TFSI Evo 95KM DLAC to rozwinięcie koncepcji poprzedniej podstawowej wersji benzynowej. Wersja Evo oznacza poprawioną mapę silnika, obniżoną emisję CO2 i cieplejszy start w niskich temperaturach (systemy poprawiające efektywność spalania oraz błyskawiczne nagrzewanie silnika). Osiągi – niemal identyczne z DKLA, lecz realnie Evo szybciej reaguje na ruchy pedału gazu i lepiej zachowuje się na niskich obrotach. Spalanie utrzymuje się na bardzo niskim poziomie (5,0-6,5 l/100km). Model Evo cechuje się też cichszą, nieco lepiej wygłuszoną kabiną, zmodyfikowanymi multimediami i, w nowszych rocznikach, poprawionymi czujnikami asystentów kierowcy. Wady wersji DLAC to typowe dla trzycylindrówek: sporadyczne awarie zapłonu (cewki, świece), niekiedy wycieki płynu chłodniczego czy oleju z uszczelek, pojedyncze zgłoszenia występowania stuków zaworowych na zimno. Auto sprawdza się przede wszystkim w mieście, gdzie pozwala na dynamiczne przyspieszanie, ale nie zachęca do sportowego traktowania na autostradach. Elektronika jest dopracowana, rzadko się zawiesza. Skuteczne hamulce, lekka konstrukcja i bogata oferta systemów bezpieczeństwa czynią z A1 Evo pojazd dla bezpiecznej, ekonomicznej jazdy miejskiej. Zalety to jeszcze lepsza jakość tapicerek i szeroka możliwość personalizacji nowoczesnego wnętrza. Docenią ją użytkownicy wymagający efektywności, stylu i oszczędnych rozwiązań technologicznych.