Audi A4 B8 2.0 TDI CR 120KM z silnikami CAGC lub CJCC to bazowa wersja diesla dla ósemki generacji B8, idealna przede wszystkim dla flot i oszczędnych użytkowników codziennych. Silnik 2.0 TDI Common Rail o tej mocy – choć nie jest demonem prędkości (0-100 km/h w okolicach 10,4 s, v-max 200 km/h) – wyróżnia się bardzo niskim spalaniem (w trasie 4,5–5,5 l/100 km, w mieście ok. 6,5 l) oraz łagodnym i cichym przebiegiem pracy. Dużym atutem jednostki 120KM jest jej niska awaryjność i przewidywalność – konstrukcja CR, stosunkowo prosta turbosprężarka o zmiennej geometrii i dostępność szerokiej bazy zamienników pozwalają na spokojną eksploatację bez zrujnowania portfela. Wyposażenie B8 nawet w podstawowej wersji zwykle obejmuje klimatyzację, komputer, tempomat i dobre audio. Wnętrze zachowuje premium styl – kabina jest przestronna, ergonomiczna, z dobrze wyciszonym silnikiem. Najważniejsze minusy tej wersji to umiarkowana dynamika – przy pełnym załadunku i jeździe autostradowej brakuje rezerwy mocy przy wyprzedzaniu, co wymaga redukcji biegów i wcześniejszego zaplanowania manewrów. Typowe usterki to drobne wycieki oleju spod pokrywy zaworowej, sporadyczne awarie wtryskiwaczy po 200–250 tys. km oraz przy jeździe głównie miejskiej – zapychanie filtra DPF (wymaga on regularnych tras dla profilu przepalania). Zdarzają się także awarie zaworu EGR oraz przypadki zużycia sprzęgła i dwumasy przy większych przebiegach. Rozrząd oparty na pasku – wymiana co 120–140 tys. km zalecana przez mechaników. Elektronika B8 jest bardzo niezawodna, choć przy wysokim przebiegu mogą wystąpić awarie czujników parkowania i centralnego zamka. To wersja rekomendowana osobom szukającym przewidywalności i niskich kosztów jazdy, nie oczekujących sportowego temperamentu, lecz wygody, solidności i premium w osiągalnym wydaniu.