Wersja 2.0 TDI CR 150KM CJCD / CMFB to bestseller po liftingu – jest jedną z najczęściej wybieranych wersji A4 B8 FL w Europie dzięki niezłemu wyważeniu mocy, spalania i kosztów obsługi. Motor 150 KM i 320 Nm gwarantuje dynamiczne przyspieszanie (0–100 km/h w 8,9 s), sprawia, że codzienna jazda – również w czterech osoby i z bagażem – nie sprawia żadnych problemów. Średnie spalanie (trasa) wynosi 5,2–6,0 l/100 km, w mieście zwykle nie przekracza 7,2 l. Common Rail w tej konfiguracji oferuje jeszcze lepszą kulturę pracy – auto jest prawie bezgłośne na długiej trasie, wiele egzemplarzy oferuje skrzynię S-Tronic, napęd quattro i rozbudowane multimedia (MMI+, LED, Climatronic, tempomat). Plusem tej konfiguracji jest bardzo wysoka odporność na poważne awarie przy regularnym serwisie (olej, filtry, rozrząd co 120–140 tys. km), szeroka dostępność części i duża tolerancja na porządne zamienniki. Wady: typowe zużycie dwumasy i sprzęgła po 160–200 tys. km przy intensywniejszej eksploatacji, awarie wtryskiwaczy CR przy przebiegach powyżej 250 tys. km (regeneracja możliwa), zapychanie DPF przy miejskiej eksploatacji oraz sporadyczne kłopoty z EGR i intercoolerem (wycieki oleju). Elektronika dość odporna, choć po 8–10 latach eksploatacji zdarzają się drobne błędy czujników, klimatyzacji czy parkowania. Zawieszenie jest wygodne i pewne, choć wymaga regularnego serwisu tulei i amortyzatorów do utrzymania pełnego komfortu. Model 150KM wybacza wiele i pozwala tanio jeździć bez ryzyka najgorszych dieslowych kosztów napraw – to pewniak na lata dla flot, rodzin i każdego, kto robi regularnie trasy.