Audi A6 C4 2.5 TDI 115KM (AAT) to absolutna legenda trwałości i oszczędności wśród klasycznych diesli. Pięciocylindrowy motor TDI o pojemności 2.5 l wyróżnia się legendarną solidnością (przebiegi 700 tys. km bez remontu są realne), wyjątkową elastycznością oraz niskim spalaniem: trasa nawet 5,4–6,0 l/100 km, miasto ok. 7,2 l. Konstrukcja o prostej mechanicznej pompie, braku skomplikowanej elektroniki i dwumasowych kół gwarantuje bezproblemową obsługę w każdym warsztacie. Osiągi: 0–100 km/h w 12,2 s – nie jest to demon prędkości, lecz elastyczność i dostępność momentu (265Nm) są wystarczające na codzień, także przy dużym obciążeniu lub holowaniu. Komfort jazdy typowy dla klasy premium lat 90.: miękka kanapa, doskonałe wyciszenie, solidna tapicerka – trwałość tych elementów jest do dziś wzorem dla współczesnych samochodów. Wady? Klasyczne: wycieki oleju z pokrywy zaworowej i turbo, usterki przewodów vacuum, czasem zapchany EGR, sporadyczne pęknięcia chłodnic; po 300 tys. km nieunikniona regeneracja pompy wtryskowej i turbo. Zawieszenie komfortowe, wymaga obsługi tulei i amortyzatorów po dużych przebiegach. Elektronika praktycznie nie sprawia kłopotów – incydentalne awarie cewek świec żarowych, drobiazgi w układzie komfortu i podświetleniu. Blacha ocynkowana, rzadko pojawiają się ogniska korozji (głównie na progach i rantach drzwi po uszkodzeniu powłoki lakierniczej). Model ten to idealny wybór dla osób liczących każdy grosz, ceniących prostotę napraw, niskie spalanie, wielką trwałość przy niewielkich kosztach regularnej obsługi. Audi A6 C4 2.5 TDI 115KM – to synonim taniego, wygodnego diesla na długie lata użytkowania bez strachu o duże inwestycje serwisowe.