Audi A6 C6 FL 2.0 16V TFSI 170KM (oznaczenie „1” dotyczy identycznych parametrów, stosowanych w różnych rynkach) to bestseller po liftingu, polecany zarówno użytkownikom prywatnym, jak i korporacyjnym. Silnik o mocy 170KM charakteryzuje się świetną elastycznością oraz niskim zużyciem paliwa, zwłaszcza w trasie i przy spokojnej jeździe (6,9–8,0 l/100km), a realna prędkość maksymalna przekracza 220 km/h. Cechą charakterystyczną motoru jest bezpośredni wtrysk paliwa i sprawny turbo o niewielkim lag-u, co daje przyjemność zarówno podczas miejskiej jazdy, jak i na autostradzie. Model po FL posiada pełny pakiet komfortu: nowoczesne multimedia (MMI), wygodne fotele, szeroką gamę tapicerek, systemy bezpieczeństwa i LED. Komfort jazdy nawet przy przebiegach powyżej 150 tys. km pozostaje bardzo wysoki. Wady – jak przy całej serii TFSI: powstawanie nagaru na zaworach ssących, rozciągający się łańcuch rozrządu (warto sprawdzać co 90–120 tys. km), typowe wycieki oleju przy większym przebiegu spod pokryw zaworowych, intercoolera i okolic turbo. Skrzynie multitronic/tiptronic wymagają wymiany oleju max. co 60 tys. km, a zawieszenie przy bardzo dużych przebiegach potrzebuje wymiany gum i amortyzatorów. Cewki i świece (wytrzymują po 60 tys. km) to profilaktyczny serwis – zaniedbania kończą się szarpaniem lub utratą mocy. Elektronika po FL jest przewidywalna – sporadyczne awarie zamków, szyb, wskaźników, klimatyzacji. Blacharka, jak na Audi przystało, wytrzymała, choć newralgiczne pozostają progi i ranty drzwi. To optymalny wybór na codzienne, ekonomiczne auto klasy E, szczególnie dla osób ceniących przewidywalność, taniość obsługi oraz prestiż marki Audi bez turbo-nerwów.