Audi A6 C6 FL 2.0 TDI CR 170KM (CAHA) to jeden z najczęściej wybieranych diesli poliftingowej A6, łączący dynamiczną jazdę, szeroko dostępne zamienniki oraz przewidywalność w obsłudze. Czterocylindrowy Common Rail CAHA oferuje 170 KM, aż 350 Nm momentu dostępnych od 1750 obr./min, przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,9 s, a prędkość maksymalna to 225 km/h – co czyni z tej wersji dobrego kompana także na autostradzie. Oszczędność i dynamika idą tu w parze – w trasie samochód spala zaledwie 5,7–6,3 l/100 km, w mieście realnie 7–8 l. Standard wyposażenia FL to wygodne fotele, nawigacja MMI, ładne tapicerki i szeroka gama opcji personalizacyjnych. Najważniejsze atuty to trwałość osprzętu, bardzo odporna pompa wody i wał rozrządu, a przy regularnej wymianie oleju oraz interwałach rozrządów jednostka przejeżdża nawet 400 tys. km bez remontu. Model CAHA wymaga jednak uwagi – typowe dla tej serii są kłopoty z DPF (filtr cząstek stałych) przy eksploatacji miejskiej, szybkie zużycie zaworu EGR oraz wycieki z chłodnicy EGR (zarówno olej, jak i płyn chłodniczy). Regularna regeneracja turbo po 250 tys. km, jak również kontrola szczelności wtrysków i przewodów vacuum stają się z czasem koniecznością. Najkosztowniejszy jest rozciągający się łańcuch w pompie olejowej (napinacz dolny) – sygnałami są hałasy przy rozruchu, zaniki ciśnienia oleju i ubytek smarowania. Elektronika auta przewidywalna, przy większych przebiegach typowe są drobiazgi: awarie zamków, centralnego, klima czy czujników parkowania. Zawieszenie nadal komfortowe (wielowahacz), choć naprawy gum i amortyzatorów bywają kosztowne przy dużych przebiegach. Ogólnie – model 170KM CAHA jest bardzo udaną konstrukcją dla osób oczekujących lepszej dynamiki niż 136KM, tanich napraw i oszczędności, a przy tym świadomych konieczności regularnej obsługi DPF/EGR i wymian wrażliwych elementów osprzętu.