Audi A7 4G FL 3.0 TDI Clean Diesel 320KM (CVUA) to flagowa, podwójnie doładowana wersja BiTDI modelu po liftcie. Motor o mocy 320 KM i aż 650 Nm generuje osiągi godne segmentu sportowych coupé GT: sprint do 100 km/h w 5,1 s, dostęp do pełnej mocy już od niskich obrotów i niesamowita elastyczność na każdym biegu. BiTDI sprzężony jest z napędem quattro i przekładnią tiptronic, co zapewnia trakcję niezależnie od warunków. Plusem jest bardzo wysokie wyposażenie: adaptacyjne zawieszenie, zaawansowane MMI Touch, audio Bang&Olufsen, masaż/klimatyzacja/gamy tapicerek, szeroka paleta systemów asystujących, opcja head-up, matrycowe LED-y i pełna obsługa ambientu. Model imponuje także długowiecznością napędu – przy regularnej wymianie oleju, szybkim serwisie AdBlue i DPF, oraz świadomości kosztów (turbo, wtryski), łatwo uzyskać setki tysięcy kilometrów przebiegu. Najpoważniejsze minusy? Kosztowna regeneracja turbo, obsługa AdBlue (czujniki NOx/pompki po przebiegu 180–220 tys. km), konieczność regularnego wypalania DPF (wyłącznie miejska jazda to ryzyko zapchania/kosztownej naprawy), sporadyczne awarie intercoolera i wycieki spod dekli. Zawieszenie adaptacyjne poddaje się przy sportowej jeździe szybciej niż klasyczne (kosztowne amortyzatory). Elektronika bardzo rozbudowana (aktualizacje softu, awarie czujników parkowania i MMI pojawiają się głównie po dużych przebiegach). To auto dla poszukiwaczy emocji, prestiżu, komfortu niespotykanego na co dzień – wymaga dbałości o regularne serwisy high-end.