Audi A8 D4 6.3 W12 48V FSI 500KM CEJA to jeden z najbardziej prestiżowych i ekskluzywnych modeli w historii marki. Pod maską pracuje legendarny silnik W12, oferujący aż 500 KM i 625 Nm, zapewniający sprint do 100 km/h w 4,7 s i niepowtarzalne wrażenia z jazdy. Model korzysta z bezpośredniego wtrysku i systemu mild hybrid (48V), pracy na 12 cylindrach i adaptacyjnego zawieszenia, przez co jazda jest absolutnie płynna, cicha i pełna klasy – wygłuszenie kabiny i komfort podróży stoją na poziomie segmentu F+. Największe plusy: niepowtarzalna płynność i aksamit napędu, natychmiastowy przyrost mocy, unikatowy dźwięk W12, trwałość głównej jednostki (przy ostrożnej eksploatacji możliwe przebiegi 400+ tys. km bez remontu), wyrafinowane wyposażenie (pełny pakiet luksusu: masaże, top audio, double glazing, ambient, MMI Plus z szerokim ekranem, digital cockpit, cała paleta asystentów bezpieczeństwa i komfortu). Wady: bardzo wysokie spalanie – miasto 19–23 l/100 km, trasa 12–13,8 l; kosztowny serwis – szczególnie naprawa rozrządu (łańcuchy, wariatory, napinacze oraz paski 48V), trudny dostęp do wielu podzespołów (wymaga autoryzowanego serwisu, często demontażu frontu). Typowe są wycieki spod pokryw zaworowych, często wymagane są wymiany cewek, świec, pasek mild hybrid wymaga okresowego serwisu, a system MMI – aktualizacji. Zawieszenie adaptacyjne kosztowne w obsłudze, amortyzatory i gumy po 150–200 tys. km do serwisu. Elektronika auta najwyższej klasy, lecz po latach mogą pojawiać się drobiazgi systemów comfortu i awarie softu MMI. To limuzyna dla wytrawnych koneserów najwyższego prestiżu, gotowych na bardzo wysokie koszty obsługi i wysokie spalanie w zamian za unikalne doznania, styl, komfort i pozycję na drodze.