Jaguar XE X760 FL P250 Turbo 250KM 204PT (2021–) to benzynowa odmiana po liftingu, korzystająca z zaawansowanego Ingenium 2.0 204PT (250KM/365Nm, turbo, łańcuch, bezpośredni wtrysk, soft hybrid 48V, napęd 8HP, RWD/AWD). 0–100 km/h 6,5 s, vmax 250 km/h, spalanie miasto 8,6–10,2 l/100 km, trasa 5,9–7,1 l. Wnętrze: digital cluster, nowy Touch Pro, audio Meridian, ulepszone porty USB-C, wygodne fotele, liczne schowki, bagażnik 410 l, ambient. Plusem jest ultra-tania obsługa turbo, rozrządu i amortyzatorów (zamienniki XE/XF), bardzo dobra trwałość silnika (przebiegi 350 tys. km), szybki soft-tuning do 265–279KM, dobra odporność na flotowe zużycie oraz szybka regeneracja paneli Touch Pro. Wady: szybka degradacja sprzęgła/automatu w taksówkach/flocie, bugi panelu centralnego po aktualizacjach, stuki amortyzatorów po 100 tys. km, tapicerka podatna na zabrudzenia, podatność profili na rdzę bez czyszczenia i konserwacji, okresowe wycieki zaworowej/turbo. To auto dla firm premium, rodzin, taxi oraz użytkowników ceniących dynamiczny styl i niskie koszty napraw. Model nie toleruje LPG, wymaga regularnego serwisu turbo, idealny do miasta, floty i daily dla wymagających stylu i osiągów.