Jeep Renegade 1.6 Multijet 16V 120KM (2015–2022, FCA/FPT M1D) to oszczędny diesel dla miejskich flot, firm i długodystansowych rodzin. Motor: 120KM/320Nm, Common Rail, turbo, DPF, rozrząd paskowy, 6MT, FWD/4×4. Przyspieszenie: 0–100 km/h 10,2 s, vmax 187 km/h, spalanie miasto 5,8–6,6 l, trasa 4,3–5,1 l. Kabina: bardzo praktyczna, bogata gama portów, duży schowek, wygodne siedzenia, UConnect, ergonomiczna deska, pojemnik bagażnika 351–1,297 l, praktyka flotowa i ADAS. Atuty: ultra-tania naprawa rozrządu (szeroka baza części Fiat/Alfa Romeo), szybka regeneracja turbo i wtrysków, minimum awarii DPF, bardzo odporna przekładnia 6MT, szeroka zamienność amortyzatorów, przewidywalne koszty napraw, soft tuning do 135–140KM, bardzo odporność na tanie paliwo. Wady: szybkie zużycie sprzęgła przy flocie/taxi, wycieki pokrywy zaworowej/turba po 100–120 tys., bugi systemów multimediów/informacji, tapicerki łatwo się brudzą, podatność progów na rdzę bez konserwacji, amortyzatory do wymiany powyżej 110 tys., sporadyczne awarie czujników DPF/ABS. Model wymaga regularnych wypaleń DPF na trasie i wymiany oleju co 12 tys., nie przewiduje LPG. Idealny dla firm, rodzinnych flot, miejskich daily i osób szukających pewności w rozliczaniu rachunków serwisowych.