Mitsubishi Colt VI 1.3 i 16V 95KM (2004–2012) – hatchback klasy B ceniony za kompaktowe rozmiary, ekonomię i nieskomplikowaną technikę. Sercem wersji jest silnik 1.3 Mivec (95KM/125Nm, rozrząd łańcuchowy, 5MT/6AT, napęd na przód), zapewniający świetną elastyczność – 0–100 km/h w 11,1 s, vmax 180 km/h, spalanie miasto 6,4–7,7 l, trasa 4,8–5,8 l. Główne zalety: ultra-trwały rozrząd (łańcuch wymaga tylko inspekcji napinacza przy dużych przebiegach), tania regeneracja alternatora i osprzętu (wiele części pokrewnych z Smartem Forfour), doskonała odporność na LPG IV generacji, szeroka baza zamienników zawieszenia, prostota i niskie koszty serwisu. Kabina: przemyślane rozplanowanie wnętrza, spora przestrzeń dla pasażerów, wygodne siedzenia, duży bagażnik 220–1070 l, praktyczne schowki, niezawodna manualna klimatyzacja, solidność tapicerki i funkcjonalność na co dzień. Do wad można zaliczyć szybkie zużycie sprzęgła/synchronizatorów w cyklu miejskim, wycieki pokrywy zaworowej po ok. 120 tys., bugi elektryki szyb/centralki, amortyzatory tylne do kontroli po mocniejszych trasach, miejscową podatność progów na korozję. Colt VI wymaga regularnej wymiany oleju (max 10–12 tys.), przeglądu rozrządu i zawieszenia oraz cyklicznej kontroli układu klimatyzacji. To świetny wybór dla młodych kierowców, rodzin 2+2, flot taxi lub osób szukających niezawodnego miejskiego auta.