Mitsubishi Outlander II 2.0 i 147KM (2007–2012) – propozycja dla użytkowników ceniących wolnossącą benzynę i prostą mechanikę. Sercem modelu jest jednostka 4B11 (2.0 16V, 147KM/200Nm, rozrząd łańcuchowy, 5MT/6CVT, napęd FWD/AWD), przyspiesza 0–100 km/h w 10,8 s, vmax 188 km/h, spalanie miasto 8,8–10,2 l, trasa 6,6–8,0 l. Zaletą jest ultra-trwały rozrząd (łańcuch wymaga tylko inspekcji napinacza), bardzo tania regeneracja cewek/alternatora, szeroka baza zamienników (osprzęt z Lancera i ASX), odporność na LPG IV generacji i przewidywalne koszty serwisowe. Kabina: dużo miejsca, przesuwna tylna kanapa, opcje trzeciego rzędu siedzeń, bagażnik 541–1691 l, łatwa obsługa multimediów, klimatyzacja automatyczna, wytrzymałe materiały, porty USB. WADY: szybsze zużycie CVT/sprzęgła przy ruchu miejskim, wycieki pokrywy zaworowej po 110 tys., bugi elektryki szyb/czujników, amortyzatory do kontroli po trasach, miejscowe ogniska korozji progów. Wymaga regularnej wymiany oleju (co 10 tys.), inspekcji rozrządu, cyklicznej kontroli zawieszenia oraz obsługi napędu CVT. To świetny wybór na daily, taxi premium, rodzinny crossover lub auto firmowe, które znakomicie znosi LPG i pozwala cieszyć się prostą eksploatacją.