Mitsubishi Pajero Sport I FL 2.5 TD 115KM 4D56 (2000–2008, lifting) – terenówka z mocniejszą wersją legendarnego diesla 4D56 i praktycznością do każdej pracy. Motor 4D56 115KM/260Nm, pasek rozrządu, turbo/intercooler, 5MT, napęd 4WD, przyspiesza 0–100 km/h w 14,8 s, vmax 157 km/h, spalanie miasto 10,6–12,9 l, trasa 8,2–9,6 l. Największe zalety: ultra-trwały napęd i rozrząd (wymiana paska co 60 tys.), tania naprawa turbo/wtrysków, szeroka dostępność zamienników, mega odporność na trasach flotowych, prostota blacharki i olbrzymi bagażnik. Wnętrze: funkcjonalne i odporne na zużycie, pełna elektryka szyb, manualna klimatyzacja, praktyczne schowki, wygodne tylne siedzenia. WADY: szybkie zużycie sprzęgła i synchronizatorów przy pracy flotowej, wycieki z pokrywy zaworowej, bugi elektryki drzwi/klimy, korozja ramy i progów (kluczowa konserwacja!), amortyzatory do regularnych inspekcji przy terenie. Regularna wymiana paska i filtrów, przegląd turbo oraz amortyzatorów pozwala cieszyć się setkami tysięcy kilometrów pracy. Doskonały wybór na auto robocze, do gospodarstwa, firmy lub jako klasyczny SUV do wypraw bez kompromisów.