Nissan 370Z 3.7 V6 24V 328KM VQ37VHR (2009–2020) – następca 350Z, który poprawił niemal każdą cechę poprzednika, oferując jeszcze większy zapas mocy i dojrzalszą technikę. Sercem jest wolnossący silnik VQ37VHR (3,7 V6, 328KM/366Nm, rozrząd łańcuchowy, 6MT/7AT, RWD). Osiągi: 0–100 km/h w 5,3 s, vmax 250 km/h, spalanie miasto 14,8–16,4 l, trasa 9,5–11 l. Najważniejsze plusy: wytrzymały rozrząd (inspekcja napinacza co 120–150 tys.), tania regeneracja alternatora i osprzętu (części wspólne z Infiniti), bardzo dobra tolerancja na tuningi (do 370 KM bez uszczerbku trwałości), szeroka baza tanich zamienników zawieszenia, hamulców, paneli, wysoko oceniana skrzynia manualna. Wnętrze – kubełkowe siedzenia, zaawansowane multimedia, system Bose, klimatyzacja automatyczna, sprytne wskaźniki, sportowa kierownica, bagażnik 235 l, dobry system audio. WADY: szybkie zużycie sprzęgła i tłumików w torowym stylu jazdy, wycieki pokrywy zaworowej po ok. 100–130 tys. km, bugi kamer cofania/elektroniki, nietrwałość lakieru przy dynamicznej flocie, amortyzatory tracą sztywność przy intensywnej eksploatacji, podatność na rdzę dolnych partii drzwi bez konserwacji. Wymaga regularnego serwisu olejowego (max co 8 tys.), inspekcji rozrządu, amortyzatorów i aktualizacji multimediów. 370Z to coupe dla wymagających, świetny do driftingu, jazdy weekendowej, kolekcji lub jako sportowe daily – moc, pewność prowadzenia i legenda serii Z.