Nissan Juke 1.0 12V DIG-T 117KM HR10DDT (2019–obecnie) to nowa generacja miejskiego crossa, która zyskuje punkty za stylistykę, nowoczesną technologię i ekonomiczne podejście do jazdy po mieście. Nowoczesny silnik HR10DDT (1.0 turbo, 117KM/180Nm, rozrząd łańcuch, 6MT/7 DCT) daje sprint do 100 km/h w 10,6 s, vmax 180 km/h, spalanie w mieście 6,2–7,5 l, trasa 4,7–5,7 l. Atuty: solidny łańcuch rozrządu, bardzo tania regeneracja turbo/osprzętu (współdzielone podzespoły z Renault Capturem, Clio V), szeroka baza zamienników, fajna reakcja na lekki tuning (do ok. 135 KM), bezproblemowa kontrola softu, bardzo dobra tolerancja miejskich przeciążeń, nowoczesne multimedia Nissan Connect, światła LED, systemy ADAS, wygodne fotele, bagażnik 422 l. WADY: szybkie zużycie sprzęgła w DCT, bugi/zwiechy softu po niektórych aktualizacjach, wycieki turbo/uszczelek po 90–120 tys., amortyzatory do sprawdzenia przy dynamicznych trasach lub po przebiegach flotowych, okazjonalny problem z ceną części designerskich wnętrza, miejscowa podatność na rdzę rantów drzwi. Należy regularnie wymieniać olej co 10 tys., dbać o stan turbo i rozrządu, serwisować soft oraz amortyzatory i cyklicznie aktualizować multimedia. Model polecany dla młodych rodzin, floty taxi premium, kobiet szukających stylu, osób ceniących eco city daily i tanie, modne auto z nowoczesnym wyposażeniem.