Nissan Juke 1.5 dCi 110KM K9K (2010–2019) to ekonomiczna wersja crossovera, bardzo często wybierana do flot, taxi oraz przez rodziny szukające wytrzymałego, taniego w utrzymaniu auta na co dzień. Silnik K9K (1.5 dCi, 110KM/260Nm, rozrząd pasek, 6MT, przód) zapewnia solidną dynamikę (0–100 km/h w 11,2 s, vmax 175 km/h) i bardzo niskie spalanie: miasto 5,0–5,9 l, trasa 3,9–4,5 l. Główne atuty: bardzo trwały i tani w serwisie rozrząd (pasek co 60–80 tys.), szeroka baza części (K9K to jeden z najpopularniejszych diesli Euarty), tania regeneracja turbo oraz wtrysków, przewidywalność serwisu przy flotach (auto wytrzymuje 350–400 tys. km), niskie ubezpieczenie, prosta obsługa DPF. Wnętrze: zestaw aktualnych multimediów, duży bagażnik (354 l), ergonomiczne fotele i podłokietnik, prosta (ale fajna) obsługa systemów pokładowych. Wady: regularna wymiana rozrządu, szybkie zużycie sprzęgła przy korkowej/miejskiej flocie, bugi DPF/EGR (krótkie, częste przejazdy), wycieki turbo/uszczelek po 120 tys., okazyjne awarie szyb/centralnego oraz amortyzatory do inspekcji przy dużych przebiegach – miejscowo rdzewieją progi. Konieczne przeglądy turbo, serwis DPF, wymiana oleju co 10–12 tys., kontrola filtra paliwa i osprzętu elektryki. Juke dCi to bardzo tani w obsłudze crossover dla taxi, flot, rodzin i codziennego użytku, nie do zdarcia przy odpowiedniej trosce serwisowej.