Opel Agila B 1.2 16V ecoFLEX 94KM (2008–2014) to dynamiczna i bardzo praktyczna odmiana miejskiego minivana cenionego za świetny stosunek ceny do jakości, funkcjonalność oraz relatywnie niskie koszty eksploatacji. Sercem auta jest benzynowy silnik K12B (1.2 16V Twinport, 94KM/114Nm, rozrząd łańcuchowy, 5MT/4AT, napęd na przód), bardzo dobrze znoszący miejskie przeciążenia i trasy – sprint do setki 12,3 s, vmax 175 km/h, spalanie miasto 5,8–7,0 l, trasa 4,8–5,6 l. Jednostka łańcuchowa praktycznie nie wymaga wymiany, wystarczy pilnować inspekcji napinacza (przy przebiegach ok. 140–160 tys.), a za serwis odpowiada szeroka sieć warsztatów z dobrym dostępem do tanich zamienników. Agila B 1.2 cechuje się zwrotnością, bardzo wysoką pozycją za kierownicą, wygodą wsiadania, świetną widocznością, licznymi schowkami, ergonomiczną deską rozdzielczą i praktycznymi rozwiązaniami na co dzień (np. składana tylna kanapa, bagażnik 225–1050 l, spory prześwit). Plusy: bardzo tania regeneracja alternatora/osprzętu (silnik dzielony z Suzuki Splash i Swiftem), ultra-niskie OC, duża odporność jednostki na LPG, tania naprawa zawieszenia. WADY: szybkie zużycie sprzęgła przy miejskim stylu lub pracy taxi/flocie, wycieki z pokrywy zaworowej po 110–130 tys., sporadyczne bugi elektryki szyb/centralnego zamka, amortyzatory wymagające wymiany po 100 tys., podatność dolnych rantów i progów na korozję przy zaniedbanej konserwacji, wyższy od konkurencji poziom hałasu w kabinie przy autostradowych prędkościach. Model wymaga regularnej wymiany oleju (co max 10 tys.), inspekcji łańcucha i kontroli stanu zawieszenia. Agila B 1.2 94KM to doskonałe daily i auto rodzinne dla osób ceniących praktyczność, minimalizm kosztów, przewidywalność serwisu, a jednocześnie nieszablonowy styl jazdy po mieście, doskonałe do nauki jazdy czy jako drugi samochód w domu.