Opel Agila B 1.3 CDTI 75KM Z13DTJ (2008–2014) – wysokoprężna wersja miejskiego minivana, wybierana przez użytkowników oczekujących niskiego spalania i wytrzymałości w flotowej eksploatacji. Sercem auta jest silnik Z13DTJ (1.3 CDTI, 75KM/190Nm, 5MT, pasek rozrządu), znany z Corsy i Fiata Grande Punto (diesel MultiJet), zaskakująco dynamiczny, oszczędny i trwały. Osiągi: 0–100 km/h 13,9 s, vmax 163 km/h, spalanie miasto 5,0–5,6 l, trasa 4,2–4,7 l. Główne plusy: tania regeneracja wtryskiwaczy, turbo, szeroka baza zamienników, przewidywalność obsługi (pasek rozrządu co 90 tys.), bardzo dobra odporność na długie przebiegi w taxi/flocie, prosta elektronika i stosunkowo tanie naprawy zawieszenia. Kabina jest praktyczna: liczne schowki, składana kanapa, bagażnik 225–1050 l, wygodne siedzenia, bardzo dobre ogrzewanie, zaleta wysokiej pozycji za kierownicą i solidne wyciszenie kabiny. WADY: szybkie zużycie sprzęgła i dwumasy w ruchu miejskim/taxi, typowe wycieki uszczelek turbo po 110–130 tys., okazjonalne awarie czujników silnika/DPF przy jeździe po mieście, bugi elektroniki centralnego, amortyzatory do inspekcji po trasach, miejscowa podatność na rdzę rantów i progów. Model wymaga regularnych wymian paska rozrządu, filtrów paliwa, inspekcji turbo/DPF, oleju (max co 10 tys.) i stałego doglądania układu napędowego – zapewni wtedy długie, ekonomiczne użytkowanie zarówno jako taxi, flotowy daily czy samochód rodzinny dla osób szukających taniego utrzymania.