Opel Antara 2.0 CDTI ECOTEC 127KM A20DTJ (2006–2011) – kompaktowy SUV klasy średniej opary na technice GM/Daewoo/Isuzu, cieszący się zainteresowaniem rodzin i flot za solidność, komfort oraz przewidywalność kosztów eksploatacji. Silnik A20DTJ (2.0 CDTI, 127KM/295Nm, pasek rozrządu, 5/6MT, AWD), pozwala na jazdę 0–100 km/h w 13,4 s, vmax 174 km/h, spalanie miasto 7,9–8,8 l, trasa 6,2–7,1 l. Plusy: szeroka baza zamienników (osprzęt współdzielony z Chevroletem Captiva), tania regeneracja osprzętu i turbo, prosta konstrukcja napędu AWD, dobra wytrzymałość na flotowe przebiegi i przewidywalność rozrządu. Wnętrze – przestronne, wygodne fotele, pojemny bagażnik 370–1420 l, bogate wyposażenie (klimatyzacja, nagłośnienie, podgrzewane siedzenia), solidna blacha, mnóstwo praktycznych schowków. WADY: szybkie zużycie sprzęgła i dwumasy, wycieki z turbo/uszczelek po 120–150 tys., awarie DPF przy jeździe miejskiej, bugi centralnego zamka/klimatyzacji, amortyzatory do płatkowania po trasach, podatność spodu drzwi/progów na korozję, wyższe ceny niektórych części (oryginały). Regularnie wymieniać pasek rozrządu/olej (max co 10 tys.), serwis turbo/DPF/skrzyni i kontrolować elektronikę. Antara 127KM docenią kierowcy taxi, floty firmowe, rodziny szukające dużego allroad daily lub użytkownicy trasowi ceniący wysoką pozycję i solidny napęd przy niskich kosztach.