Opel Astra J 1.7 CDTI 125KM Z17DTR/A17DTR (2009–2015) to mocniejszy diesel ISUZU, doceniany przez użytkowników flotowych i osoby szukające kompromisu między dynamiką a oszczędnością. Silnik Common Rail, turbo, 16V, pasek rozrządu, 6MT – pozwala uzyskać 0–100 km/h w 9,9 s, vmax 193 km/h, średnie spalanie miasto 5,8–6,8 l, trasa 4,5–5,5 l. Zaletą jest wysoka trwałość jednostki mechanicznej, bardzo dobra elastyczność w trasie, tanie zamienniki i łatwy serwis układu Bosch, odporność na krótkie przebiegi (poza DPF). WADY: kosztowne awarie DPF-u w mieście (wycena ok. 5000 zł), podatność na defekt zaworu turbiny (nagła utrata mocy), słaba kultura pracy na wolnych obrotach, szybkie zużycie dwumasy powyżej 200 tys. km, drogi serwis wtrysków Denso, bugi alternatora, wycieki oleju i miejscowa rdza. Wymaga regularnej obsługi: cykliczna wymiana oleju/filtra (max 10 tys.), serwis turbo, inspekcje paska rozrządu i doglądanie DPF. Astra J 1.7 125KM to typowy wół roboczy flotowy, polecany dla firm taxi, kurierów, osób pokonujących duże przebiegi i oczekujących trwałości oraz prostoty napraw.