Opel Combo D Tour 1.6 CDTI 90KM A16FDL (2012–2018) – jednostka bliźniacza do wersji 105KM, z uproszczonym turbo o stałej geometrii. Zapewnia umiarkowaną dynamikę (słabsza przy pełnym obciążeniu) ale bardzo dobre zużycie paliwa (miasto 6,2–7,1 l, trasa 4,7–5,4 l), wysoką wytrzymałość, niskie koszty obsługi i całkiem niezłą kulturę pracy. Największe zalety: solidny blok, dobra odporność na złe paliwo, łatwa naprawa osprzętu i szeroka dostępność tanich części. Model radzi sobie świetnie jako auto flotowe/firma, codzienne daily, do transportu miejskiego. WADY: wyraźny spadek osiągów przy ciężkim załadunku, możliwe awarie termostatu i EGR, wycieki oleju z pompy vacum i spod pokrywy, bugi elektroniki (szczególnie po 150 tys.), sporadyczne problemy z chłodzeniem i rozrządem (przegląd po 100 tys.), czasem szum turbosprężarki. Konieczny regularny serwis, wymiany oleju i kontrola układu paliwowego. To najbardziej przewidywalny silnik w gamie Combo D – oszczędny, pakowny, tani w dłuższym użytkowaniu.