Insignia B 2.0 CDTI Biturbo 210KM A20DTR to flagowy diesel klasy średniej, wyróżniający się świetnymi osiągami (0–100 km/h 7,6s), znakomitą elastycznością i wysoką kulturą pracy. Silnik korzysta z technologii podwójnego doładowania typu sequential, zapewniając natychmiastowy przyrost mocy. Zaletami są wzorowa dynamika, bardzo dobre wyciszenie, świetne prowadzenie i wysoka trwałość głównych podzespołów. Typowe wady: wyższe koszty serwisu (dwie turbosprężarki, dwumasa, rozbudowany układ rozrządu), rozciąganie łańcucha przy dużych przebiegach, awarie AdBlue i czujników NOx, bugi elektroniki auto start-stop, okresowe awarie pompy wody. Dla pełnej niezawodności konieczny cykliczny serwis, szybka wymiana oleju, aktualizacja softu sterownika. Auto wybitnie trasowe, dla floty premium i osób ceniących moc i komfort.
Strona główna Dane techniczne OPEL INSIGNIA B 2.0 CDTI BITURBO 210KM A20DTR – OPINIE, WADY, AWARIE...