Honda 2.0 16V i-MMD EPHEV LFC2 to układ hybrydowy typu plug-in wykorzystywany od 2023 roku m.in. w Hondzie CR-V. Napęd bazuje na dwulitrowym silniku benzynowym i-VTEC działającym w cyklu Atkinsona, z bezpośrednim wtryskiem oraz zmiennymi fazami rozrządu (148KM), zespolonym z silnikiem elektrycznym o łącznej mocy systemowej do 184KM. Akumulator litowo-jonowy o pojemności 17,7kWh zapewnia realny zasięg do 82km w trybie elektrycznym, szczególnie w mieście lub na krótkich trasach, co przekłada się na zużycie katalogowe rzędu 1,1–1,6l/100km, natomiast w praktyce spalanie rośnie do 2–5l/100km po rozładowaniu akumulatora. Auto utrzymuje bardzo wysoką kulturę pracy, działa cicho i płynnie nawet podczas częstych zmian źródeł napędu dzięki bezstopniowej skrzyni e-CVT. Trwałość układu pozostaje wysoka, a typowe problemy dotyczą raczej rutynowych czynności serwisowych – np. wymiany oleju, filtrów, kontrola akumulatora – niż groźnych awarii. Bateria odznacza się dobrą żywotnością, a cały układ hybrydowy wyposażony jest w zaawansowane zabezpieczenia. Nie współpracuje z instalacjami LPG, a tuning ogranicza się do modyfikacji elektroniki lub software. Koszty napraw hybrydy są wyższe niż dla klasycznych silników, jednak typowe awarie ograniczają się do niegroźnych usterek elektroniki (moduł zarządzania baterią, czujniki) i wyjątkowych przypadków awarii skrzyni e-CVT. Motor bardzo dobrze sprawdza się zarówno w jeździe miejskiej, jak i na dłuższych trasach, pozostając cichy i dynamiczny bez względu na obciążenie, co czyni go atrakcyjnym wyborem do flot i rodzin – niskie zużycie paliwa, komfort eksploatacji i niezawodność to najważniejsze zalety tej konstrukcji.