Audi 80 B4 1.9 TD 75KM z silnikiem AAZ to zobrazowanie kompromisu między prostym dieslem a lepszymi osiągami dzięki niewielkiej turbosprężarce. Motor cieszy się ogromną renomą za żywotność i łatwość obsługi – potrafi osiągać bardzo duże przebiegi, a jego konstrukcja jest niemal niezniszczalna przy regularnych wymianach oleju i paska rozrządu. Wersja turbo na tle wolnossących daje znacznie lepszą dynamikę (do setki w 12–13 s), zapewniając przy tym spalanie na poziomie 5,5–6,5 l/100 km w trasie i niewiele powyżej 7 w mieście. Największą bolączką tego silnika bywa wyciek paliwa z pompy wtryskowej (zwłaszcza na uszczelnieniach), przypadkowe rozszczelnienia turbo i nieszczelności obwodu dolotowego. Zdarza się większe zużycie oleju przy wysokich przebiegach, a podczas mrozów rozruch bywa utrudniony (świece żarowe). Plusem są koszty serwisu silnika i turbosprężarki – naprawy nie są skomplikowane ani drogie, a szeroko dostępne części pozwalają uniknąć niespodzianek przy naprawach. Zawieszenie B4 jest trwałe, dobrze znosi nierówności i dostosowane jest do polskich dróg lat 90. Wnętrze – typowe audi: ergonomiczne, solidne, bez fajerwerków stylistycznych. Elektronika nie sprawia problemów, a awarie ograniczają się do prostych usterek przełączników lub wskaźników. Samochód nie rdzewieje zbyt mocno, choć warto kontrolować progi i nadkola. To solidna baza na tanie dojazdy do pracy, a przy odpowiednim serwisie silnik AAZ potrafi przejechać ponad 600 tys. km.