Audi A4 B6 1.8 T 150KM to najbardziej klasyczny wybór wśród fanów sportowej jazdy z rozsądnym spalaniem i dużą wytrzymałością. Silnik turbo z 20-zaworową głowicą dostarcza 150 KM, przyspiesza do 100 km/h w ok. 9,2 s i bardzo dobrze znosi długie przebiegi oraz montaż instalacji LPG (przy regularnej kontroli stanu gniazd zaworowych). Plusem wersji 1.8T jest świetna podatność na tuning – prosta zmiana programu daje znacznie wyższą moc, a większość elementów mechanicznych wytrzymuje podniesione obciążenia. Realne spalanie oscyluje w granicach 8–10 l/100 km, choć dynamiczna jazda szybko podnosi wynik. Motor jest trwały, jeśli dbamy o częstą wymianę oleju (najlepiej co 10 tys. km), wymianę rozrządu (co 90 tys. km) oraz regularną kontrolę szczelności turbo i intercoolera. Wady? Wycieki oleju z pokrywy zaworowej, simmeringów i turbo to standard, częste awarie cewek i świec zapłonowych, okresowo uszkodzenia przepływomierza lub zaworu N75. Po dużych przebiegach turbo wymaga regeneracji, a zawieszenie (wielowahaczowe) remontu tulei i amortyzatorów. Unikać trzeba przedłużania interwałów olejowych i jazdy na starych świecach. Wnętrze auta jest bardzo komfortowe, z szeroką gamą wyposażenia – klimatyzacja, elektryka szyb, tapicerki, audio – podnosi komfort w codziennym użytkowaniu. Elektronika jest względnie trwała, typowe awarie dotyczą przełączników, centralnych zamków, wskaźników. Model polecany dla kierowców, którzy szukają wyważonego kompromisu – nieprzesadnie drogiego w serwisie, dynamicznego, podatnego na tuning, a przy tym niebanalnego i wygodnego sedana klasy średniej.