170-konna wersja 2.0 TDI CR z oznaczeniem CAHA to flagowa, najbardziej dynamiczna odmiana tej jednostki w gamie A4 B8. Oferuje przyspieszenie do 100 km/h w 8,2 s i ogromną elastyczność dzięki momentowi na poziomie 350Nm od 1750 obr./min. Silnik ten, wyposażony w Common Rail oraz DPF i rozbudowaną elektronikę wtrysku, zapewnia świetne wrażenia z jazdy zarówno w trasie, jak i podczas dynamicznego wyprzedzania. Plusem jest możliwość jazdy z wysokimi prędkościami autostradowymi przy umiarkowanym spalaniu (6,2–7,5 l/100 km realnie). Wyposażenie wersji CAHA to najczęściej full opcja – bardzo dobre multimedia, wygodne i sportowe fotele, nawigacja, adaptacyjne zawieszenie czy oświetlenie LED. Najpoważniejszymi minusami tej wersji są typowe awarie filtrów DPF (wymuszają one regularne trasy, przy jeździe głównie miejskiej mogą pojawiać się błędy i tryby awaryjne), bardzo kosztowne awarie wtryskiwaczy piezoelektrycznych (regeneracja lub wymiana czasem po 180–220 tys. km), wycieki oleju z turbiny oraz wytrzymałość sprzęgła i dwumasy (po 180–220 tys. km obowiązkowa wymiana w dynamicznie eksploatowanych egzemplarzach). Pojawiają się przypadki zatarć pompy wody i mieszania się płynów (uszczelka głowicy). Elektronika, choć rozbudowana, jest generalnie pewna, jednak sporadycznie mogą się pojawiać usterki czujników DPF, klimatyzacji i sterowania turbiną. Komfort prowadzenia podnosi możliwość doposażenia zawieszenia, ale jego kosztowna regeneracja przy dużych przebiegach może zaskoczyć. Model rekomendowany świadomym użytkownikom oczekującym diesla premium z emocjami i akceptującym wyższe koszty serwisu oraz zakres obowiązkowej profilaktyki.