Audi A4 B9 FL 40 TFSI EVO 204KM z napędem mild hybrid (oznaczenie DMSA) to flagowe rozwiązanie tej rodziny wśród benzyniaków klasy premium. Silnik 2.0 TFSI (4-cyl., turbo, wtrysk bezpośredni) oferuje błyskawiczną reakcję na gaz, aż 320Nm i sprint do 100 km/h w 6,7 s, co stawia go na czele ekonomicznych sport-daily segmentu. System mild hybrid (12/48V) oszczędza paliwo w korku i trasie (miasto 7,5–8,2 l, autostrada schodzi do 6,2 l), daje szybszy rozruch i możliwość krótkiego „żeglowania” z wyłączonym silnikiem. Kabina to premium – cyfrowe zegary, najnowszy MMI, rewelacyjne wyciszenie, komplet asystentów, adaptacyjne światła i sportowe detale wnętrza. Plusem jest olbrzymia elastyczność – auto świetnie sprawdza się zarówno w trybie komfortowej limuzyny, jak i dynamicznego GTI. Model wymaga jednak troski: rozciągający się łańcuch rozrządu (kontrola/fachowa wymiana co 100–120 tys. km), typowy nagar na zaworach (czyszczenie zalecane co 80–120 tys. km), szybkie zużycie cewek, świec (serwis do 70 tys. km), przypadki wycieków oleju spod pokrywy czy chłodnicy oleju. System mild hybrid potrafi zgłosić błędy ładowania, potrzebę wymiany paska lub aktualizacji oprogramowania sterownika. Zawieszenie przewidywalne, komfortowe, adaptacyjne amortyzatory świetnie radzą sobie z polskimi drogami. Model nie nadaje się do LPG, wymaga serwisowania w autach ze skomplikowaną elektroniką hybrydową. To wersja dla wymagających – szybkość, wygoda i nowoczesność dla nowej generacji użytkowników Audi.