Audi A6 C4 1.9 TDI 90KM (ANU) to legendarny diesel o wręcz niesamowitej trwałości. Jednostka z mechaniczną pompą wtryskową jest wzorem oszczędności (trasa 5–5,5 l/100 km, miasto 6–7 l) i wytrzymałości (przebiegi powyżej 600 tys. km bez remontu są normą). Osiągi? Do setki w 13,2 s – nie jest to auto sportowe, ale zapewnia płynność jazdy na trasie i ogromną oszczędność dla użytkowników flotowych, taksówkarzy i rodzin na długie lata. Plusy to prosta konstrukcja – tanie części, naprawy w każdym serwisie, łatwość adaptacji do LPG. Wady: ospałość przy pełnym załadunku, konieczność regularnej wymiany rozrządu, typowe wycieki oleju z pokryw zaworowych i pompy, sporadyczne awarie EGR, alternatora i przekaźnika świec, zużycie zawieszenia przy dużym obciążeniu. Wnętrze jest bardzo przestronne, tapicerka i deska odporne na przetarcia. Elektronika prosta, blacha ocynkowana – korozja pojawia się głównie przy uszkodzeniach lakieru. To auto dla oszczędnych, szukających niezawodności i niskich rachunków za paliwo oraz długowieczności diesla bez dwumasy, DPF i pompowtryskiwaczy.