Audi A8 D3 FL 3.2 V6 24V FSI 260KM to ostatnia odsłona legendarnie wygodnej i zaawansowanej technologicznie limuzyny klasy F z nieturbo silnikiem benzynowym. Motor 3.2 FSI to sześciocylindrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem, generująca 260 KM i 330 Nm, przyspieszająca do 100 km/h w 7,6 s. Zaletą tej odmiany jest płynna praca, niskie wibracje, wyjątkowo szeroki zakres użytkowych obrotów i wytrzymałość na długie przebiegi – auta z regularnym serwisem przekraczają bez problemu 350 tys. km bez poważniejszych awarii silnika. Wnętrze: arcykomfortowe fotele z wielozakresową regulacją, wysokiej klasy materiały, topowe systemy MMI/BOSE, ambient, szerokie opcje multimedialne i wentylowane miejsca. Limuzyna jest doskonale wyciszona, bardzo wygodna na trasie oraz świetnie radząca sobie z nierównościami nawet na 19-20 calowych kołach. Plusem jest niestandardowa odporność na LPG (przy montażu dotrysku i regularnej kontroli luzów zaworowych). Budowa rozrządu na pasku pojedynczym, prosta wymiana. Wadą jest powstawanie nagaru na zaworach ssących (typowe dla bezpośredniego wtrysku – konieczne czyszczenie co 80–100 tys. km), wycieki spod pokryw zaworowych i simmeringów (po 180–220 tys. km), zużycie cewek i świec, okresowo awarie przepływomierza i pompy wody. Zawieszenie miękkie, klasyczne lub opcjonalnie pneumatyczne, po 180 tys. km typowe są luzy i konieczność wymian tulei, amorów i wahaczy. Elektronika – większość usterek to drobiazgi MMI, centralnego, szyb, klimatyzacji. Model polecany dla rodzin ceniących wygodę, klasyczną technikę i przewidywalny koszt benzynowej eksploatacji.