Audi Q3 F3 35 TFSI 150KM (DADA) to najpopularniejsza benzynowa wersja nowej generacji tego samochodu. Sercem jest znakomity 1.5 TFSI EVO – czterocylindrowy motor turbo 150 KM, 250 Nm, sprint do setki w 9,4 s (DSG/S tronic: 9,2 s) to bardzo konkurencyjny czas, zwłaszcza w klasie kompaktowych SUV-ów. Technologia ACT pozwala na odłączanie dwóch cylindrów, skutkując bardzo niskim średnim spalaniem (trasa 5,7–6,3 l, miasto 7,2–8,2 l). Największą zaletą jest bardzo miękka i równa praca całego napędu, szeroka dostępność części i nowoczesna technika mild hybrid (w nowszych rocznikach). Q3 35 TFSI zaskakuje świetną dynamiką do miasta i w trasę, dobrze wyciszoną kabiną, ergonomicznymi fotelami i szerokimi multimediami. System MMI Touch i cyfrowy kokpit pozwalają na intuicyjne zarządzanie systemami. Wady? Czyścić nagar na zaworach trzeba regularnie (co 80–100 tys. km), pasek rozrządu wymieniać po 100–120 tys. km – zaniedbanie grozi poważną awarią. Typowe są też wycieki spod pokrywy zaworowej po wyższych przebiegach i sporadyczne awarie cewek/świec zapłonowych (pełny komplet co 60 tys. km). Model nie toleruje LPG. Zawieszenie miękkie, lecz dość szybko zużywają się gumy i amortyzatory przy ostrzejszej jeździe lub dużych felgach (serwis już po 120–160 tys. km). Elektronika auta stabilna, choć po kilku latach mogą pojawić się defekty softu MMI, klimatyzacji czy czujników komfortu. To jeden z najlepszych wyborów jeśli chodzi o komfort, przewidywalność kosztów i elastyczność – szczególnie dla osób, które oczekują taniej benzynowej jazdy w nowoczesnym wydaniu premium.