BMW Seria 3 E46 FL 325i 192KM to benzynowy klasyk segmentu średniego premium, uznawany za jeden z najtrwalszych i najbardziej dopracowanych modeli E46 po liftingu. Sercem auta jest wybitny rzędowy silnik M54B25, generujący 192 KM i 245 Nm, przyspieszenie 0–100 km/h w 7,2 s. Model jest szczególnie ceniony za kulturę pracy jednostki, aksamitny dźwięk R6, rewelacyjną elastyczność i odporność na przebiegi ponad 350–400 tys. km przy regularnej wymianie oleju i świec oraz prawidłowej obsłudze układu chłodzenia. Wersja FL zyskała lepiej wykończone wnętrze – szeroką gamę tapicerek, lepsze multimedia, panoramiczny dach, sportowe kubełki, wyższą klasę ambientu i ergonomiczną pozycję. Dużą zaletą 325i jest bezproblemowość rozrządu (łańcuchowy system praktycznie nie wymaga obsługi poniżej 200 tys. km), szeroka dostępność zamienników i stosunkowo niskie koszty napraw typowych elementów. Model bardzo dobrze znosi lekkie modyfikacje softu/tuningu, a zawieszenie wielowahaczowe zapewnia świetny kompromis między sportem i komfortem jazdy. Wady? Najczęściej wycieki spod pokrywy zaworowej (po 120–160 tys. km), okresowe awarie vanosa (charakterystyczny dźwięk na zimno, poprawia się po regeneracji), sporadyczne awarie cewek/świec (komplet co 60–80 tys. km), czasami drobne wycieki z chłodnicy lub pompy wodnej. Zawieszenie wymaga regeneracji przy dynamicznej jeździe po ok. 120–150 tys. km (tuleje, amory, wahacze). Model nie toleruje taniego LPG, ale przy zadbanym egzemplarzu pozwala na wiele lat jazdy bez większych awarii. Elektronika typowa dla E46 – naprawy centralnego zamka, szyb, licznika, czasem klimatyzacji. 325i E46 FL to idealny kompromis sportu i komfortu, z ponadczasową linią i przewidywalnością serwisu.