Chevrolet Orlando 1.4T 140KM to rodzinny minivan klasy kompaktowej z benzynowym silnikiem turbo, będący ciekawą alternatywą dla niemieckich i francuskich konkurentów. Czterocylindrowy B14NET (1.4T, 16V, 140 KM, 200 Nm) zapewnia przyzwoitą elastyczność i sprint 0–100 km/h w ok. 10,2 s, spalanie realne: miasto 8,3–9,6 l/100 km, trasa 6,4–7,6 l. Model wyraźnie wyróżnia się gabarytami – obszerna kabina (7 osobowa opcja), szerokie drzwi, bardzo wygodne fotele, panoramiczna szyba, bogate wyposażenie (klimatyzacja automatyczna, czujniki cofania, solidne audio, bluetooth, tempomat, liczne schowki). Silnik B14NET znany jest z trwałości (olej max co 10 tys. km), odporności na gorsze paliwo i łatwej adaptacji do jazdy miejskiej i trasowej. Atuty: szeroka baza zamienników (wspólna z Oplem Astra/J, Cruze), tania regeneracja turbosprężarki, niskie koszty podstawowej obsługi, przewidywalność kosztów napraw nawet po 200 tys. km. Wady: podatność na nagarowanie zaworów ssących (krótkie trasy, jazda typowo miejska), wycieki spod pokrywy zaworowej/intercoolera po 90–130 tys. km, sporadyczne awarie cewek i bugi komfortu elektronicznego, awarie sprzęgła i dwumasowego koła (przy dynamicznej eksploatacji), szybkie zużycie amortyzatorów multi-link. Instalacja LPG niezalecana (bezpośredni wtrysk). Auto polecane rodzinom, flotom, jako funkcjonalny „daily” z dużym bagażnikiem, szerokim wachlarzem wyposażenia i przewidywalnymi kosztami serwisu.