Hałas sprzęgła pojawiający się wyłącznie podczas jazdy w zakręcie to rzadki, ale możliwy objaw. Najczęściej wynika on z niewielkich luzów lub przekoszenia tarczy sprzęgła, które ujawniają się pod wpływem sił bocznych działających na układ napędowy podczas pokonywania łuku. Może to być także efekt zużycia łożyska oporowego, które w zakręcie przesuwa się nieco na boki, powodując szum, stuk lub metaliczny dźwięk. W autach z napędem na przednią oś hałas w zakręcie może być również spowodowany przez zużyte przeguby napędowe, ale jeśli dźwięk ustępuje po wciśnięciu sprzęgła, winy należy szukać właśnie w układzie wysprzęglania. Hałas ten może nasilać się przy większych prędkościach lub podczas dynamicznej jazdy. W każdym przypadku pojawienie się nietypowych dźwięków podczas jazdy w zakręcie wymaga dokładnej diagnostyki, gdyż może to być sygnał poważniejszego uszkodzenia, które w przyszłości doprowadzi do awarii sprzęgła lub skrzyni biegów.