• Home
  • Prezentacje
  • Projekty
  • Youngtimer
  • Warsztat
Wyszukiwanie
  • Car Audio
  • Felieton
  • Detailing
  • Używane
  • Motorsport
  • Napęd 4×4
  • Eventy
  • Archiwum
  • Polityka Prywatności
  • Kontakt
Zaloguj
Witamy! Zaloguj się na swoje konto
Zapomniałeś hasła? sprowadź pomoc
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Hasło zostanie wysłane e-mailem.

SELECTED | Portal Motoryzacyjny

  • Home
  • Prezentacje
  • Projekty
  • Youngtimer
  • Warsztat

Czy błędna kalibracja LPG wpływa na zapłon?

Jak dobrać odpowiednią cewkę przy swapie silnika?

Czy świeca może wypaść z głowicy podczas jazdy?

Czy problem z iskrą może powodować szarpanie przy zmianie biegów?

Jak zmienia się iskra w zależności od obrotów?

Czy nierówny zapłon może powodować cofanie się płomienia?

Jakie są oznaki starej cewki, mimo braku błędów?

Czy woda w gnieździe świecy może powodować zwarcie?

Jakie przewody zapłonowe najlepiej tłumią zakłócenia?

Czy ECU może samodzielnie wyłączyć iskrę?

Czy problem z cewką może objawiać się tylko po rozgrzaniu?

Jakie świece najlepiej sprawdzają się przy krótkich trasach?

Czy iskra może być zbyt słaba, by odpalić silnik?

Czy zapłon może działać niestabilnie przy niskim napięciu?

1...375376377...1 155Strona 376 z 1 155
SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ YOUTUBE

  • Car Audio
  • Felieton
  • Detailing
  • Używane
  • Motorsport
  • Napęd 4×4
  • Eventy
  • Archiwum
  • Polityka Prywatności
  • Kontakt
© SELECTED 2014-2025