MG Motor 1.5 16V Full Hybrid 15FHC to nowoczesna, czterocylindrowa hybryda oparta o wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1,498cm³ z rozrządem DOHC i 16 zaworami. Wariant Full Hybrid pracuje w cyklu Atkinsona, współpracując ze stosunkowo dużym silnikiem elektrycznym i akumulatorem trakcyjnym o pojemności brutto ok. 2.2kWh. Maksymalna moc systemowa sięga 194/197KM, co pozwala na dynamiczne przyspieszenie w autach segmentu C i D, takich jak MG HS Hybrid oraz MG EHS Hybrid. Kod silnika 15FHC jest szeroko wykorzystywany w hybrydowych modelach MG produkowanych od 2021 roku. Spalanie wg WLTP waha się od 4.6 do 5.5l/100km, natomiast realne użytkowanie w mieście to ok. 5.4-6.3l/100km i 5.8-7.3l w trasie – zależnie od stylu jazdy i warunków. Praca jednostki benzynowej jest bardzo płynna i cicha podczas jazdy miejskiej, odczuwalny wzrost hałasu występuje przy intensywnym przyspieszaniu. Silnik cechuje się dobrą trwałością, regularnie serwisowany wykazuje odporność na typowe awarie. Użytkownicy wskazują na okazjonalne usterki układu chłodzenia hybrydy oraz zgłaszane przez komputer błędy czujników wczesnych roczników. Serwisowanie części hybrydowej wymaga autoryzowanych punktów, jednak mechaniczne elementy są dostępne oraz łatwo serwisowalne. Koszty napraw są umiarkowane, na tle konkurencji z Zachodu wypadają korzystnie. Typowe usterki to drobne wycieki oleju oraz sporadyczne awarie falownika. Silnik nie współpracuje z LPG oraz nie jest szczególnie podatny na tuning – dodatkowe modyfikacje mogą wpłynąć negatywnie na electornikę systemu hybrydowego. Do flot MG oferuje niskie koszty eksploatacji i umiarkowaną trwałość, a w wersji rodzinnej zapewnia optymalne zużycie paliwa i wygodę jazdy. W mieście bardzo oszczędny, w trasie nieco wyższe spalanie przez utrzymywanie wysokich prędkości; system hybrydowy sprawdza się najlepiej w ruchu miejskim.