Kasowanie błędów po dolaniu AdBlue zależy od marki i modelu pojazdu oraz rodzaju usterki. W większości przypadków, po uzupełnieniu odpowiedniej ilości płynu (zwykle minimum 4–5 litrów), system SCR automatycznie rozpoznaje zmianę poziomu AdBlue po kilku minutach jazdy lub po kilkukrotnym cyklu uruchamiania silnika. Komputer pokładowy analizuje sygnały z czujnika poziomu płynu oraz czujników NOx i, jeśli nie wykryje innych usterek, samoczynnie kasuje komunikaty ostrzegawcze. W niektórych samochodach konieczne jest wykonanie krótkiej jazdy (5–15 minut) z rozgrzanym silnikiem, aby system przeprowadził test sprawności układu SCR. Jeśli komunikat o niskim poziomie AdBlue lub blokadzie rozruchu nie znika po dolaniu płynu, może być konieczne ręczne skasowanie błędów za pomocą komputera diagnostycznego. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, gdy doszło do całkowitego opróżnienia zbiornika lub pojawił się błąd czujnika. W przypadku poważniejszych usterek (np. uszkodzenia czujnika NOx, awarii pompy AdBlue) samo dolanie płynu nie wystarczy – konieczna jest naprawa i reset błędów w serwisie. Warto pamiętać, że niektóre modele wymagają przeprowadzenia specjalnej procedury odpowietrzania układu po dolaniu AdBlue, co może wydłużyć czas kasowania błędów. Zawsze należy stosować się do zaleceń producenta pojazdu i korzystać z certyfikowanego płynu AdBlue, by uniknąć problemów z układem SCR.