Hyundai i20 – zarówno w wersji pierwszej, jak i drugiej generacji – posiada rozbudowany system SRS, który zgłasza błędy w postaci kodów odczytywanych przez komputer diagnostyczny. Do najczęściej spotykanych błędów należą: błąd czujnika zderzeniowego (B1370/B1371, sygnalizujący uszkodzenie lub przerwę w wiązce), błąd poduszki kierowcy lub pasażera (np. B1346/B1347 – przerwa lub zwarcie), błąd napinacza pasów (B1400 – sygnał zerwania obwodu lub zwarcia w instalacji), błąd czujnika obecności pasażera (B1495 – typowy w autach z elektronicznym wykrywaniem zajętości fotela). Wskazania te często pojawiają się po wymianie foteli, dywaników lub po powodzi i mogą być spowodowane korozją złączy, wypięciem wiązki czy niewłaściwym podłączeniem emulatora. Diagnoza wymaga użycia fabrycznego testera (GDS-Hyundai), skasowania błędów po naprawie i, w razie potrzeby, adaptacji czujnika zajętości fotela. Trwałe usunięcie błędów wymaga usunięcia przyczyny: naprawy przewodów, wymiany poduszki, czyszczenia złączy lub korekty położenia maty SBR.