Po wymianie szyby przedniej najczęściej mamy do czynienia z błędami wynikającymi z nieprawidłowego montażu, uszkodzenia czujników lub zaniedbania procedur kalibracyjnych systemów wspomagania. Najpowszechniejszym problemem jest niedrożność lub niewłaściwe przyklejenie czujnika deszczu/zmierzchu (na szybach zintegrowanych z sensorami), które skutkuje nieprawidłową pracą wycieraczek lub automatycznej regulacji świateł. W samochodach wyposażonych w systemy ADAS (np. kamerę asystenta pasa ruchu, aktywny tempomat) do typowych błędów należy nieprawidłowa kalibracja kamery po wymianie szyby, powodująca wywołanie komunikatu na desce rozdzielczej („ADAS Calibration required”, błąd Lane Assist itp.). Często zdarza się również niewłaściwe osadzenie listwy/ramki lub nieszczelność uszczelki, co prowadzi do głośnej pracy, szumów wiatru i przecieków wody do kabiny. Problematyczne mogą być też błędy w połączeniach przewodów ogrzewania, przez co szyba nie grzeje lub nie działa odszranianie. Rozwiązaniem większości z tych problemów jest precyzyjna instalacja przez wykwalifikowany serwis oraz każdorazowa diagnostyka komputerowa i kalibracja systemów zintegrowanych po wymianie szyby przedniej.