Renegade 1.6 16V E-Torq 110KM EJH (2014–2018) – wolnossący silnik FCA o prostej konstrukcji: 110KM/152Nm, rozrząd pasek, MPI, napęd FWD, 5MT. Osiągi: 0–100 km/h 11,8 s, vmax 178 km/h, spalanie miasto 7,5–8,7 l, trasa 6,1–7,2 l. Kabina praktyczna: podstawowe multimedia, wygodne szerokie fotele, klasyczna tapicerka i intuicyjne schowki. Model bardzo tani w obsłudze (części z Punto/Fiata), ultra-niska awaryjność rozrządu, szeroka baza zamienników, przewidywalny koszt amortyzatorów i regeneracji alternatora. Plusy: odporność na LPG, możliwość soft-tuningu do 120–124KM, łatwość samodzielnych napraw, niskie rachunki serwisowe, minimum poważnych awarii. Wady: powolna dynamika przy pełnym załadunku, wycieki pokrywy zaworowej, bugi panelu multimediów, amortyzatory mogą stukać powyżej 100 tys., problemy z szybkim nagrzewaniem, podatność tapicerki na plamy, podatność nadwozia na rdzę. Dobra dostępność używanych części i olbrzymie wsparcie społeczności Jeepa – model preferowany dla taniej floty, pierwszego auta rodzinnego, taxi lub “daily” dla seniorów ceniących prostotę.