Mercedes – poluzowane złącze czujnika zderzenia bocznego

W wybranych egzemplarzach Mercedesa Klasy E (BR 213), Klasy S (BR 222), GLC (BR 253), CLS (BR 257), AMG GT 4-drzwiowego (BR 290), EQC (BR 293) oraz Klasy G (BR 463), producent zidentyfikował niedostatecznie dokręcone złącze czujnika zderzenia bocznego. W sytuacji wypadku układ może błędnie odczytać siłę uderzenia, co skutkuje opóźnionym lub niewłaściwym wyzwoleniem poduszek powietrznych. Serwisy Mercedesa sprawdzają i poprawiają połączenia, zapewniając prawidłowe działanie systemu ochrony pasażerów.

Redakcja portalu Selected.pl
Jesteśmy zespołem pasjonatów motoryzacji, dziennikarzy i specjalistów technicznych, którzy każdego dnia tworzą rzetelne, praktyczne i unikalne treści dla kierowców. Naszym celem jest dostarczanie sprawdzonych porad, analiz usterek i inspiracji tuningowych - od eksploatacji codziennych aut po historie wyjątkowych projektów. Wierzymy, że wiedza techniczna może być przekazywana przystępnie i ciekawie, a motoryzacja to coś więcej niż tylko środki transportu - to styl życia. Sprawdź kanały social media: