Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150KM to jedna z najchętniej wybieranych wersji przez rodziny, floty i użytkowników oczekujących kompromisu między trwałością, kosztami eksploatacji a nowoczesnością. Silnik benzynowy 2.0 MIVEC (4J11), wolnossący, 150 KM i 196Nm, bazuje na rozrządzie łańcuchowym i niewysilonej konstrukcji – jest bardzo wytrzymały (przebiegi 350-450 tys. km) i doskonale toleruje LPG, co czyni go faworytem w firmach przewozowych VIP czy flotach taxi. Przyspieszenie: około 11,6s do setki (z CVT trochę wolniej); spalanie: 7,6–8,9 l/100km miasto, trasa: poniżej 7l. Model oferowany jest z manualem lub bezstopniową automatyczną skrzynią biegów CVT, napędem na przód lub 4WD. Outlander III zachwyca funkcjonalnością wnętrza: szerokie i wygodne fotele, znakomita widoczność, mnóstwo miejsca na nogi, praktyczne schowki, bagażnik 591l (po złożeniu ponad 1,5 m3), świetne multimedia, dotykowy ekran, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane fotele, wysoki pakiet bezpieczeństwa (systemy wspomagania, Blind Spot, adaptacyjny tempomat). Do atutów należą trwałość silnika, bardzo tani serwis, łatwy dostęp do części, niska awaryjność automatu oraz szerokie możliwości personalizacji. Wadami są: po 120–180 tys. km typowe wycieki spod pokrywy zaworowej, drobne awarie elektroniki (multimedia, czujniki parkowania), przeciętna dynamika pod pełnym obciążeniem, sporadyczne zużycie napinacza rozrządu oraz szybkie zużycie tulei i amortyzatorów przy intensywnej eksploatacji miejskiej. Model polecam rodzinom, flotom premium, osobom szukającym praktycznego, taniego w serwisie i bardzo wytrzymałego SUV-a japońskiej produkcji.
Strona główna Dane techniczne MITSUBISHI OUTLANDER III 2.0 MIVEC 150KM – OPINIE, WADY, AWARIE I ZALETY