Nissan GT-R po liftingu w 2013 roku to ulepszona wersja legendarnego supersamochodu o zachowanym agresywnym stylu i ekstremalnej dynamice, z licznymi usprawnieniami technicznymi, które wprowadziły więcej komfortu i lepsze właściwości jezdne. Zewnętrznie model otrzymał nowy przedni zderzak z większymi wlotami powietrza, zmienione felgi aluminiowe o zmniejszonej masie, a także zmodyfikowane tylne światła LED i dyfuzor poprawiający aerodynamikę. Wymiary pozostały bez zmian – długość 4710 mm, szerokość 1895 mm i wysokość 1370 mm, rozstaw osi 2780 mm, masa własna około 1740 kg. Podstawowym napędem nadal był potężny silnik V6 3.8 twin-turbo, ale moc wzrosła nieznacznie do 550 KM, natomiast moment obrotowy pozostał na poziomie 632 Nm, co poprawiło elastyczność i przyspieszenie. Silnik połączony z 6-biegową automatyczną skrzynią dwusprzęgłową zmodyfikowano pod kątem szybszych i płynniejszych zmian biegów, co wpływa na lepsze doznania z jazdy i mniejsze zużycie paliwa. Przyspieszenie do 100 km/h wynosi wciąż około 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna sięga 315 km/h. Poprawiono też układ kierowniczy i zawieszenie, które teraz jeszcze lepiej radzi sobie z wysokimi prędkościami i zakrętami zapewniając precyzyjne prowadzenie oraz stabilność, nawet w ekstremalnych warunkach. Komfort podróżowania podnoszą zmiany w kabinie – bardziej ergonomiczne fotele z dodatkowym wyposażeniem, lepsze wyciszenie wnętrza i nowy system informacyjno-multimedialny z większym ekranem i poprawioną grafiką. Systemy bezpieczeństwa i asystujące zostały rozszerzone o ulepszony układ poduszek powietrznych, aktywne systemy kontroli trakcji i zaawansowane funkcje stabilizacji toru jazdy. Opinie ekspertów i użytkowników wskazują, że Nissan GT-R 2013 po liftingu to auto jeszcze bardziej dopracowane i komfortowe w codziennej eksploatacji, zachowując jednocześnie ekstremalną dynamikę i wyjątkowy charakter supersamochodu. Ceny w Polsce po liftingu utrzymywały się w przedziale około 480 000 – 550 000 zł, co czyniło GT-R jednym z najbardziej atrakcyjnych modeli w swojej klasie pod kątem osiągów, technologii i ceny.